Lägesrapport Slutspelsutmaningen

Slutspelsfeber i Edsbyn? Ska jag bedöma det efter intresset för att vara med i Slutspelsutmaningen så tolkar jag det så! Tänker att jag ger er en lägesrapport nu efter ca ett dygn samt att jag ska försöka locka er som ännu inte är med också då en utmaning från en Edsbysupporter som önskar vara anonym […]