Avslutning på Loes Skridskokul
Igår onsdag avslutades säsongens Loes Skridskokul med gäster inbjudna från Bollnäs Skridskoskola för lite smålagsspel, sen bjöds det på fika.Tack alla som deltagit i säsongens Loes Skridskokul, barn som ledare och föräldrar.Vi ses nästa säsong större och starkare!